Bad av hingstarna

Idag har jag badat hingstarna, Elvis o Bristol.
Elvis hade aldrig badat innan, han skötte sig väldigt bra, klarade mig själv utan hjälp.

Caramia håller på att sättas igång nu, ska försöka få sålt henne, men är så kräsen om vart hon hamnar... Känns som ingen duger... Hon är speciell för mig, min första egna uppfödning. Har en stor plats i hjärtat. Men känner att hon hamnar lite i skymundan, hon vill ridas o tränas o den tiden har int jag på nåra år känns de som.

Nästa helg ska de köpas stängselmatrial, en ny sommarhage ska stängslas in, hönsgården byggas, en hel del o göra...

Stona blir tjockare o tjckare, syns verkligen att alla tre är dräktiga..

Barnen härjar o lever om. Felicia har lite 1år trotts nu... Blir riktigt arg.
William älskarr dagis, så gott. Åsebro är bra.

Nu ska vi ha lite mys, imån e de kalas i Nödinge för minsta brosan, 19bast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback