3 viktiga

3 viktiga hästar i mitt liv som verkligen betytt något.

Nr 1:

Diego. (Digge)
Han va min första ponny, korsning mellan Welsh mountain o Shetlandsponny, ca 125cm i mkh.
Fick honom när jag var 4år, han var då 2år o hingst. Men underbart snäll. Hade honom i 12år. Sen fick vi tyvärr låta honom somna in pga fång.
Kommer aldrig glömma honom.


Nr 2:

Out of reach. (Ritchie)
En varmblodtravare som jag hade på foder, en gudomligt snäll herre, han hade gått trav tidigare i livet ibland märkte man de, då han ville tävla hela tiden mot andra hästar om man va ute o red.
Vem som helst kunde greja med honom.
Hoppas han haft de bra sedan jag inte kunde ha honom kvar...

Nr 3:

Chiquita Bunter (Chicken)

Ett varmblodsto, var med o red in henne. Hon var oxå väldigt snäll, lite chicken bara.
Gjorde mycket kul med henne, spejastigen var roligaste stället o rida henne, hon älska skogen.
Fick många trevliga år med henne, hoppas hon har de bra nu.


Kommentarer
Postat av: ela

min galna chicken, glömmer aldrig när jag red hubertusjakten med henne haha! Fullt ös!

Postat av: cissi

Jaa hon var speciell. Lite sådär maaamisknäpp :P

2011-06-18 @ 13:25:22
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback