Jordgubbar

Jordgubbar, sommarens höjdpunkt. Älskar verkligen dessa röda mumsiga bär, gärna med lite glass.
Vilken tur jag har som har en snäll gubbe som köpte 2 askar förut till mig, här ska de mumsas :D

Sitter o kollar efter el-agrigat ner till hagen, de har pajjat de vi hade nere hos Caramia o Hi-Ness. Måste skaffa ett annan, de måste vara batteridrivet o ganska starkt då hagen e ganska stor o så.
Finns många olika.

Igår va vi o hälsa på Emma o Elvira på bäcken. Så kul o komma, Elvira kommer o möter oss o följer oss när vi ska gå, så mysig fölis. Hon kommer stanna här tills iaf hon är 1år.
Hoppas mina ston kommer i bra brunst nu så de kan betäckas... De har vart lite svagt brunstiga i helgen.

Ne jordgubbarna kallar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback