Helgens kalas

Ihelgen har de vart kalas.
Lördag för Tomas bror Lars som fyllde 40, firades i bygdegården, med god mat, tårtor o dricka/sprit till dom som ville ha.
Vi åkte hem vid halv 1 typ, då orka inte jag mer.

Idag, Söndag var de kalas igen, hos farmor. Där fick vi smörgåstårta o vanlig tårta :)

Imorgon börjar Tomas jobba :( Nu har han vart hemma sina 10 pappadagar, de gick för fort, hade gärna haft han hemma nån vecka till.
De sega är ju att vi blir ensamma i veckan då han jobbar i svenljunga typ, kommer ju inte förrens på tors. :S

På tisdag ska vi till bvc med Felicia, fredag åker vi neråt till Nödinge för att sova 1natt.
Fredagen ska vi på kalas till Alicias (min kusin) plastson, han fyller 2år.
Lördag är de kalas för min bror Jocke o Söndag e de kalas för Tomas mormor Asta.
De känns ju som de e väldigt mkt kalas i feb... Jaja, så är de ibland.

Träffade lilla Melker idag, min kusins son som hon fick 6dagar innan Felicia föddes.
Blev lite fotat så inväntar lite bilder ifrån dom på alla små barn :P

Nu blir de sängen. God Natt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det går ju inte att missa att hon och William är syskon i alla fall....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback