Godkänd hingst

Vi hr lånat hem en godkändshetlandshingst på foder, Hönsetorpets Bristol, han är godkänd med 5x8=40p som treåring. Han är 105cm o har ett underbart temperament, vacker sida, mkt tagel. Mkt bra ben.
Han går med mina föl nu som e avvanda nu.
Han tar imot ett begränsat antal ston sommaren 2012 ifrån maj-sept. Endast shetlandston m full stam o reggde i sss.




Sedan en tråkig nyhet, PRE-hingsten Hercules X (Elvis pappa) har lämnat detta liv o vandrat vidare till de evigt gröna ängarna. Stor saknad, en sådan underbar hingst, bästa temperamentet någonsin. Vacker o kul o rida. Kommer sakna dig, ha de nu bra med alla andra änglahästar. R.I.P


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hejsan :) Allt bra?

Följa varandra via bloglovin?

KRAM!

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej, jag måste säga det här: DET ÄR EN STOR TÄVLING PÅ MIN BLOGG där man vinner valfri vara samarbete med

ett stort företag! VA MED DU OCKSÅ, TÄVLINGEN ÄR FÖR ALLA och tro mig du kommer bli jätte glad när du är med"

KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-vara-fran-smartasakerse.html#comment

KLICKA på länken för att komma till tävlingen, ju mer är med , desto roligare blir det. Och önskar att du också vill vara med! TACK OCH HA EN BRA DAG!

2012-01-06 @ 22:19:38
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback