Slut på semestern :(

Ja Tomas har sin sista semestervecka nu. :( 3v gjorda, hade önskat nån mer vecka.
Han kommer ligga borta o jobba nu igen, i Mullsjö. Men skönt med lediga fredagar då :D

Igår förberedde Tomas hönsgårdbygget, nu hoppas ja vi snart kan bygga den. Så jag får hämtat hem min tupp o höna som jag har hos Sandra.
Ska  ha några till förutom dom såklart, men inte köpt nåra ännu.

Jag har oxå börjat rida nu iaf, känns gott o komma igång igen. Inte ridit på flera år.
Caramia har mognat en heldel sedan förra året när jag  testa henne sist.
Jag har blivit mer försiktig sedan barnen fötts, men känner mig helt redo nu för att komma tillbaka i sadeln, lite tuffare än förra året. Konstigt att de kan ändra sig så. :P Nu jädrar ska de ridas igång.

Vi har hämtat hem Winjette, hon har ej brunstat om igen, hoppas på en fölis :)
Ella ska vi hämta på söndag, hon har inte heller brunstat om igen :)
Emma gick om i brunst, hoppas de tog sig nu, blir så himla sena föl annars.

Imorgon är Felicia redan 6månader, tänk vad fort de går. Min lilla prinsessa.

Ne, nu ska jag laga lite mat. Tjoo Hopp.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej!



vi kommer med att skaffa höns och tupp vill ha ägg att bara hämta en och annan kyckling kommer det nog med bli men har lite att göra rensa upp, så att allt ogräs inte finns kvar och buskar är igenväxt där det funnits hönor innan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback