Torsdag :)

Idag kommer Tomas, han e nog snart hemma, han ska bara fixa middagen för idag, kebabrulle/pizza.
Imorgon är tanken att fara ner till Nödinge o sova 1natt, hälsa på Erica o även Sanna.
Sista helgen vi kan ligga borta eftersom hästarna ska föla i maj.
Så imån blir de Tacos hos mamma :) De e göttit.

Idag har jag o Wille städat vilket verkligen behövdes med alla katt-tassar som bli nu när de e lerigt ute. usch.
Sen bytt lakan i sängen o mockat åt mina hästar.

Har fortfarande inte bestämmt vilka hingstar de blir i år... Men måste bestämma mig snart.

Har börjat fundera fundera lite namn för iår på fölen. Dom ska heta på E. Kanske nån har tips?
De blir ju ett shettisföl o ett fullblod/pre.

Yeah, har börjat planera lite nu, huset ska ju fixas till, nytt kök, tapeter över allt o sånt...
Sen stallet, ska byggas om, stora ladugården ska vi fixa, lösdrift på 200kvm o 7boxar ska de byggas. Hell yeah va nice.
bara de blir gjort snart.. men iår blir de inte med stallet iaf... först o främst ska huset fixas lite.

Min prins o prinsessa sover nu :) vackraste barnen.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Elliot, evor, ektrah, erika, emrah, Evelina, Elektra, Ebba, Emil m.m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback