Onsdag

Tiden går fort o jag känner att de inte rikigt finns tid för att sitta här o blogga så ofta som jag igentligen vill.

Inte för att de händer jätte mkt här just nu men ändå.

Jag har hittat en fodervärd till Caramia, hon åker på lördag redan. Kommer hamna i Kungälv, hos en tjej på 14år som vill träna o även tävla längre fram. Hon har nu en D som skulle tillbaka till sin ägare. De känndes jätte bra när hon va o provred. :)

Sen e de typ 1månad till Erina o Damina ska flytta med. Så ivinter kommer de vara 1stor o 3små hemma bara...

Imån kommer Tomas hem :) De ska bli skönt.

Nu ska jag kolla vidare på nätet... Tjooo

Kommentarer
Postat av: Agneta

hej hoppas allt är bra med er?

och kommer det kännas konstigt att bara ha så få hästar hemma sen?



ha de gott kram hälsa hem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback