Onsdag

Yeah gott folk.
Onsdag idag o Wille sover nu. För mig e de ingen idé att jag går o lägger mig förrens om 30-40min för ska ut med Jackie innan.
Ja jag e ju ensam under veckorna då Tomas jobbar borta, vilket denna veckan funkat ganska bra.
Måndags var Carro här o hälsa på o stanna till 22.30.
Tisdag va jag hos Marlene på dagen o löshoppa o sedan kom Rosita, Rasmus, Simon, Madde o Alvin hit en sväng. Så den dagen gick oxå fort.
Idag var jag i stallet på morra o sen sov vi middag i några timmar :) Sen kom mor o far hit o hälsa på.

Å nu e de kväll o imån kommer Tomas :D

Caramia kommer stå kvar hos Marlene till nästa fredag den 28maj, o då kommer hon sen åka på bete hos Carro o sen kör vi Ella till Marlene o sen shettisarna till Christina i torpane (Bäckens stuteri).
Blir hästledig ca 1månad vilket ska bli gott o kommer då tillbringa några dagar i nödinge :D

Ne nu orkar ja inte skriva mera... hoooj



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Varför har du inte ella och mia samtidigt hos hingsten? de kanske blir lättare med brunsterna då?

Postat av: cissi

Därför att Ella o Caramia brunstar inte samtidigt. men kan hända att de får gå ihop där nån vecka ändå..

2010-05-23 @ 17:53:20
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback