Onsdag

Idag har dagen vart trevlig.
Vid 12 kom Sandra o Wilma, jag bjöd de på lunch, Skinkpaj o sallad o sen gick vi ut barnen lekte o så kolla vi på hästarna. Sen när vi kom tillbaka till huset blev de fika, kladdkaka o grädde.
Hon åkte sen hem vid 15 o då tog jag o Wille oss en middagslur.

När ja vaknat så bakade jag 2st olika sockerkakor inför min födelsedags imorgon så jag har nått o bju på.

Sen kom Frida o Christoffer hit o kolla på pissarna. De skulle väl tänka ett par dagar så håller en katt åt dom tills de bestämmt sig. Han ville isf ha den randiga.

Sen har Elin o Koffe tingat en 3färgad som e typ kopia av Eulalia.
Jag har nog bestämmt mig för vilken jag ska behålla med...

Så de som finns kvar just precis nu e svartvita o 3färgad spräcklig.

Den orange e ju oxå tingad...

Hell yeah. Wille sover o hundarna me.. SKa snart ut med Jackie o sen e de sääängen :D

Imorgon ska ja ringa vet igen så får vi se om de kommer ut eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback