Caramia på betäckning

Igår kväll körde vi Caramia till min kusins godkända PRE-hingst Hercules.
Hon e ej brunstig ännu men bör komma i brunst snart o de e bättre att hon o hercules lär känna varandra lite innan brunsten kommer.
Ska verkligen bli spännande o se deras blivande föl om hon tar sig, de blir ju 75%PRE.

På söndag ska jag i ev åka dit o så ska vi löshoppa Caramia.

Annars e de lungt här... jackie skada foten i går på nått, blödde brevid klon. Lite halt idag men såret ser fint ut. Får hålla de under uppsikt bara, men de läker nog av sig själv.

Imorgon ska vi på 2kalas.

Först på dagen till min kära morfar Reine som fyller 70år :) Grattis.

Sen på kvällen fyller "Lasse" 50år o han e släkt till Tomas. Grattis där med.

Idag ska vi inte göra så mkt, mocka o fixa hästarna. Sen ikväll kl 19 ska vi till Sandra, Wilma o Robert :)


Noj Noj, nu ska jag dra mig. Tjooolabalolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback