Onsdag

Onsdag o imorgon kommer de in pengar på kontot :D De blir o storhandla hem mat o blöjor.
Idag har jag bara städat, gjort stallet, tvättat mattor o borstat Tira, blir en dusch strax. Sen om nåra timmar blir de middag o sen kommer Tomas o marcus.
Måste elda med så marcus får nån värme i sitt rum.

Nu sitter brosan Jocke o gör teoriprovet på bil o nästa vecka har han uppkörning.

Nu har alla mina hästar börjat fälla, borsta de förut o fick av en hel del, blir o ta lite imorgon igen, fick iaf borstat igenom manar o svansar idag med.
caroline kommer o rider imorgon. :D Nu har Caramia vilat drygt 1,5v pga av all is o sådär. Nästa vecka tänkte jag att vi ska börja med lite trav med, hon e ju bara skrittat på hittils.

Påskpyntet är uppe men tror jag skiter i påskgardinerna... La på en gulmatta i köket idag.

Fick nya bilder på valpisarna igår med, ca 2v e dom. Om 1,5v ska vi dit o kolla o välja valp :D Kul.

Nu ska ja strax ta mig en dusch innan gangstern vaknar...

Jo just de, måste bara berätta.

Satt i tele förut med mamma o Wille lekte i hallen, men så blev de väldigt tyst, o efter några min hörde jag han gråta, men väldigt dovt, så jag gick för att kolla om han hade stängt in sig i typ tvättstugan eller nått men när jag kom ut i hallen stog ytterdörren öppen o Wille stog på vår lilla väg mellan huset o hundgården o grät. Barfota i geggan, han tyckte nog de var kallt om fötterna.
Brukar alltid låsa men hade visst glömt de efter stallet... Nu e de då iaf låst.

Well sånt som händer.

Måste även skriva en sak till:

Grattis Sarah o Joakim till graviditeten o att Philip ska bli storebror i vinter :D Mysigt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack så mycket. När ska william få syskon då? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback