Måndag igen

De var då helvete vad helgen går fort.
Igår fick jag sovmorgon sen gjorde jag frukost o så slappa vi lite.
Efter vi var i stallet la vi oss på soffan o glodde på film, Tusenbröder.
Sen lagade jag middag, köttfärslimpa, potatis, gräddsås, kokta grönskaker o lingonsylt.
Sen blev de mera tusenbröder.

Eulalia har löpt igen o jag har sett henne para sig med en jätte fin hanne. O igår var de öven en orange hanne här ute.
Sen rök Nisse å ena hanne ihop, blodiga o såriga blev de. Men verkar som Nisse klarade sig bäst.

Yeah Yeah.

Ha de kämpe bra.

Kommentarer
Postat av: ela

okej, men han har en gnutta papilon i sig, pappan e renrasig och mamman va 75 % chihuahua:)

Postat av: Pernilla

va kul med kattungar sen ;)

2010-03-22 @ 14:31:44
URL: http://pernillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback