Heej på er

Hejsan mina vänner o alla andra.
Idag vakna William 6.30 o då gick vi upp.
Har tvättat Caramias shabrak o putast hennes träns ordentligt, tog i sär o olja in med. Har nyss ducshat, fick passa på medan Wille sover.

Var i stallet o mocka vid nio o mata mina odjur.
Igår fick de iaf sitt hö o halm o Tomas fick medecin mot bihålorna.

Denna vecka kommer inte Caroline då hon fick jobba massor då nunroep skulle få sin nya bestättning kor.
Men hon var ju här i söndags så Caramia får ca 1v vila o fundera. Ska imorgon ta mig en promenix med henne.

yeah yeah, så e läget.

Svar till Pernilla: Ja vi ska skaffa oss en hund till, tanken var ju att para Tira o behålla en valp av henne men vi har tänkt om o ska köpa en hund som vi kan använda i grytjakt o spår typ. Så de har vart lite fram o tillbaka på olika raser. Tyskjaktterier eller Jackrussel. Men förtillfället verkar de bli en jackrussel, de e lite mildare i temperamentet än tysken. De e en hund som både jag o Tomas prata på innan vi skaffa Tira.
Nu har vi hittat en jaktmeriterad kull i jönköping som vi ska kolla på runt påsk. :D


Kommentarer
Postat av: ela

jo visst kan jag komma å hälsa på snart, bara jag är ledig, sen vill jag att gusse ska bli lite äldre också, han gillar inte att åka bil så jätte mycket :P

Postat av: Nathalie

Har en tävling hos mig, kika gärna in.

2010-03-17 @ 12:58:10
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback