Sällskap

Tjoong balloong.

Då var de gött längesedan jag skrev...
Då ska vi se va som hänt sedan sist vilket var på min födelsedag.

Torsdag:
Farmor, Farfar, Mormor, Morfar, Mamma, Pappa, Jocke, Christer, Marlene m familj, Margareta o Asta kom o kalasa lite, jag skulle inte ens ha nått men fick lite roliga pengar o massa fina ute blommor :) Stort kalas blir i aug då ja o Tomas slår ihop vårt kalas.

Fredag:
Ner o besikta transporten, storhandla, in på Elgiganten o köpte en ny digitalkamera :)
Hem o bada shettisarna, hämta hem Caramia. Sen körde vi shettisarna till hingst/betet.

Lördag:
Nuntorpsdagarna, hem o stängsla för Ella o Caramia. Sen ner till Nödinge för att sova där.

Söndag.
Åkte o hälsa på farmor o farfar när vi ändå var neråt. Sen åkte vi hem o bort till Murängen o kolla när de släppte in hingsten till våra shettis ston.

Måndag.
Elin kom o hälsa på :D

Tisdag:
Mamma o Marcus kom upp, jag bjöd på grillad mat o daimtårta som efterrätt. Vi var borta på Murängen o kolla till stona o såg då att Erina e brunstig.

Onsdag.
Mamma o Marcus åkte hem, sen blev de middagslur o matlagning.

Ja de var veckan som gått.

Nu e de bara 1kattunge kvar som söker nytt hem. Näst sista tingades i lördags o ska flytta till sthlm.

Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback