1v sedan

Då var de redan 1v sedan jag skrev typ.. <vekorna rusar iväg.
Marcus är här med mig denna veckan, vilket e trevligt med sällskap o hjälp :)

I fredags kom vet ut för att undersöka Ella. Allt såg bra ut, stort ägg o inge konstigt.
Har ju sett gula flytningar så va rädd för infektion. Men han såg ingen, men ja behandlar med hippotrim ändå, vilket han tyckte va bra.

Så i lördags åkte vi o hämtade hem PRE-hingsten de ska betäckas med, Hercules. Så ella e nu betäckt för 4dagen i rad nu. Hoppas Carra kommer igång snart med.

Om Erina inte e dräktig borde hon komma i brunst i helgen typ, gör hon de inte hämtar vi henne nästa helg.
Emma får gå kvar några veckor till eftersom hon va senare i brunsten.

Ska rida Hercules nåndag tänke ja, fick me mig sadel o träns till honom.

Ne, nu vet ni att jag lever iaf... Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback