Onsdag

Blir inte så mycket bloggande just nu, William tycker de e jätte tråkigt att mamma sitter här...
Nu har vi precis käkat middag som bestog utan Potatis, kokta morötter, gräddsås och hemmagjorda köttbullar o lingonsylt de de som äter.

Annars Idag har de inte gjorts så mkt, mockat å de dära vanliga.
Imorgon kommer hovis å verkar alla hästarna,, Erina har typ 100dygn kvar, men syns inget än.
Sen tänkte ja städa bort julen här imorgon oxå.

Lördah har jag sminkparty, ett litet, svägerskan Rosita som e gift med Tomas bror har precis börjat sälja MaryKay. Blir ett till senare i vår tänkte jag.

Snart kommer mina föräldrar hit å hämtar hem min bror marcus som haft praktik med Tomas idag, nästa vecka har han mån-torsdag.

Nu ska jag hänga upp Willes overall som ja tvättat å vantar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback