Freeeeedaaaag

Yeah, idag vart de ju fredag igen, vilket är otroligt gött.
Idag ska jag städa lite här hemma igen o tvätta lite mattor, stallet ska ju självklart göras oxå.
Sen ikväll ska vi äta Tacos de ska bli gott gott.

Nu när jag får pengar tänkte ja gå på diet igen, har inte bestämmt vilken, finns 2st alternativ för denna gången, Cambridge och en annan som ja glömde namnet ¨på nu.
Har ju stått still på den vikt ja fick efter Naturdieten för några månader sedan, men denna gången vill jag loosa lite mer. Har hört att Cambridge e bra.
Men vart köper man de tro?
Tänkte väl iaf gå på de i 2v å kanske lite längre ändå, vi får se va ja klarar.. hehe
Vill gå ner typ 10kg... hehe


Jag har blivit så bebissjuk nu de senaste, drömmer tillbaka om när Wille var nyfödd och saknar den tiden massor redan, han e ju stor kille nu.
Men ja har mina tankar ¨på att ta bort spiralen i maj och att vi sedan ska försöka.

Nu kom min lille prins William, han vill nog gå å mysa lite med mamma i soffan, men först ska vi borsta tänderna och byta kläder. Pyjamasen ska av.

Imorgon ska vi på Kalas till Willes kusin Emilia som fyller 11år sen på söndag ska vi till Lilla Edet på middag hos svärmors kusin eller nått.... Well.

Ha nu en go helg o gör inget dumt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

cambridge var bra, jag körde den för två år sen.

det finns ett sånt ombud i vänersborg.

jag blir också bebissjuk... men jag får väl så snällt vänta på gubben...

Postat av: Agneta

man kan bli gravid om man tar ut den på första försöket mamma blev med Anna på så vis ha ha..

hoppas allt är bra med er och trevlig helg



kram

2010-01-22 @ 11:16:39
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA
Postat av: ela

fullt upp då med andra ord :D

2010-01-22 @ 18:17:04
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: SANNA

du kan beställa cambridge på www.viktklubben.se där köpte jag mina cambridge

2010-01-22 @ 21:23:26
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback