Fredag

Fredag å dags för helg :D Skönt, tänkte få mig en sovmorgon imorgon...
Har nyss vart istallet å mockat å matat mina alltid hungriga hästar.
Sen var ja in till svärmor för att hämta Wille men han ville inte med hem som vanligt, så idag fick han vara kvar en stund, hon skulle ringa sen när ja ska hämta honom.
Så jag har hängt tvätt, lagt in mer ved i panna, ska nog ta mig ut å hämta 1 säck ved till snart.

Idag känner jag mig på ganska bra humör, de e nice.
En ridhäst vore trevligt, får se om ja får ridit in Caramia snart, men knät känns inte rikigt stabilt än för att rida in, känner att de e väldigt onödigt att rida henne å kanske de blir värre... Ne ja e inte dum som rider medans skadan läker, bättre att vänta.

De e vackert ute med snön, men nu börjar jag faktiskt tröttna lite, de snöar ju varje dag.. Men bättre än gegga iaf.

Vilka tråkiga inlägg.. Men ni vet ju att ja lever å inte bara ligger på soffan :)

Kommentarer
Postat av: Nina

hej cissi!



kul att du hittade till min blogg. hur hittade du den, line nyfiken;)?. vad roligt att du vart med wille som föl. hur länge var du med? har du några bilder? kan du berätta lite hur han var som föl?



roligt att du också ha en häst från vena:) och fin!



mvh nina

Postat av: nina

hej igen



kan inte du maila mig ditt telefonnummer så kan jag ringa dig:)



[email protected]

2010-01-08 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback