Bakat

Nu har jag nyligen bakat 2st kladdkakor 1 med daimchocklad o en med center. De smakade gott och ska snart ner i frysen.
Skulle vart iväg till Lilla Edet på middag men Tomas var tvungen att fixa våran bil som ska besiktas på torsdag, såg att margareta å kjell inte åkt heller, så ringde, då ligger margareta  sjuk, fryser, illamående, huvudvärk å magont, de vill vi inte ha.
Så de får bli stallet sedan när Tomas e hemma. Så får han ta Wille.

Snart ska jag fixa middagen, Pannkakor o Ärtsoppa idag men kladdkaka å klass till efterrätt.
Om nån vecka börjar jag ju min Cambrdigediet o hoppas på att dessa smakar bättre än Naturdiet.
De e ju bra mkt dyrare iaf.

Lön imorgon, vilket ska bli kul. Känns änna tomt i plånboken nu. Så blir å storhandla lite på tisdag.
Å onsdag kommer Marcus upp, till helgen kanske vi drar ner till Nödinge.

William den lille sötungen sover nu. Välbehövligt för oss båda. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

gott de lät... lägger man bara i daim och center i vanlig kladdkaka då???

Postat av: cissi

jag hade en marabo daimchocklad som ja hacka i, å i en delade jag centerbitar.... har gjort innan med vitchocklad å så i oxå.... i en vanlig kladdkaka

2010-01-25 @ 10:12:46
URL: http://ccissi.blogg.se/
Postat av: cissi

ja hade marabo daimchocklad hemma å hackade bara i den, samma med centern.... i vanlig kladdkaka. man kan göra med smartis, vit chocklad, maschmallos osv

2010-01-25 @ 10:15:14
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback