Måndag kväll

Måndag kväll redan, helgerna går fort o veckorna oxå.
Hela helgen har Tomas Röjt vägarna här med grävmaskinen så nu e de brett o bra igen.
Så jag har vart ensam. Fast mor o Far kom hit i lördags å hälsa på och igår kom min farmor o farfar en sväng.

Har fått ont i halsen nu känner jag.. blää.. Men livet går vidare för det. Dag 8 e snart slut på min Cambridgediet, har beställt 1låda till med detta så de blir 3v jag ska äta det. Har på 1v gått ner 3kg :)

På torsdag ska en vän, Caroline komma hit, vi ska hjälpas åt att rida in Caramia e de tänkt. Så hon ska hälsa på å träffa Caramia nu :) Kul. Hade sadel o träns på henne idag, var typ nästan 1år sedan sist ja hade det. Men de var cool lugnt, ryckte å slängde stigbyglarna på båda sidorna utan reaktion, satte även foten i stigbygel å tryckte nerå lite, brydde sig inte om de heller. Får se hur de går när vi ska hänga på henne.
Ska ta o putsa av hennes träns imorgon.

Idag har jag bakat, 2 olika sorters muffins, chocklad o äpple/kanel och en brunkaka "cissi kaka" som Ela säger. Men den ska Tomas ha med sig till jobbet imorgon o bjuda på.

Nu ska jag snart kolla på halv 8 hos mig :)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Agneta

www.barnhjarta.se?id=275

2010-02-11 @ 15:40:46
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback