Liten har blivit stor

Min lilla Caramia har blivit stor o vuxen. Tiden går fort.
Minns när hon föddes hon va så liten o vacker nu e hon 3år o söt.
Idag började inridningen :) carro har vart här o hjälpt mig, vi ska hjälpas åt å rida in henne.
Först tog vi en promend med henne o sedan när vi kom tillbaka till stallet/gårdsplan så höll ja henne o Carro satte foten i stigbygeln o tryckte lite, inga bekymmer så hon ställde sig upp i stigbygeln o lade sig över ryggen(sadel), inga bekymmer där heller, Caramia stog helt lungt, flytta inte ens ett öra. Så gick vi lite o svängde med Carro på, funka kanon bra :)
Nu kunde inte Carro komma i helgen då hon jobba men på tisdag e hon här igen, o jag å tomas ska greja lite med Caramia i helgen i stället. :D
Men till nästa gång måste ja ha putsat hennes träns.
Så stolt över min häst :)

Dag 11 på cambridgedieten o de går kanon :)

Nu ska ja å tomas strax kolla på en film, Baksmällan.


Freedag imorgon o vi ska bara softa hela helgen... :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kul att hon e duktig ;)

Postat av: Agneta

va bra att det fungerar så bra hoppas ni får en bra helg

va filmen bra har den hemma men inte hunnit kolla den än

kram

2010-02-12 @ 13:58:53
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback