Grabbarna sover

Båda mina grabbar sover redan som vanligt så sitter jag ensam å glor på tv.


Igår var Carro här o hjälpte till med Caramia, vi började med en promenad, sen så hängde hon ganska länge medans ja ledde runt på gårdsplanen o efter de satt hon sig upp o så gick vi runt i kanske 5min, Caramia dampade lite med de hör ju till, hon va duktig ändå. Tyckte de va lite äckligt när skänkeln kom åt magen.

På lördag e de sminkparty  hos mig då Rosita säljer Mary Kay.
Annnars ska vi inte göra så mkt mer än att carro kommer å vi ska greja med Caramia.

Idag har Wille vart en riktig skitunge, bara masat å bråkat med mig... Usch, har änna ont i huvudet efter denna dagen med allt gnäll.

Slutet på dag 17 av Cambridgedieten har pulver för 4dagar till (sammanlagda tiden 21dagar) Så ska väga mig på måndag morgon tänkte jag.

Yeah Yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback