Fredag o ensam

Fredag idag och är ensam då Tomas e på konferans o sen skulle de på bandy å sånt.
Har väl inte gjort så mkt, tvättat å håller på fortfarande, eldar, fixat middag till wille, gjort stallet.
Tog precis in de stora hundarna som vart ute i hundgården nåra timmar o nu ligger alla 3 å knaprar ben.

Wille sover, så passar på att sitta här några minuter då.

Idag e de på dag 5 på cambridgedieten vilket går bra :D På måndag ska ja beställa hem en låda till.

I förrgår rasade 1/3 del av grannens tak in på hans garage där alla maskiner står, igår kväll börja mera av taket rasa. Massor med tak som rasar nu ju.

Rådjuret som var här häromdagen är tyvärr död nu, igår em/kväll när svärfar skulle gå in till sig låg den utanför trappan hos honom, fortfarande vid liv, men knappt. Så han fick avsluta dess lidande.

Idag fick mina hästar nya grimmor, men måste fasen köpa nya, ett tag hade jag hur många som helst men Ella gjorde sönder några i sommras, Emma tappade 3st o sen gjorde Ella sönder typ 3st i höstas på 2v. Blir å inhandla på Horseshowen i slutet på månaden. Nu ska de andra tvättas, så har bara 1 maskin kvar å tvätta.

Nu ska ja dra mig innan Wille vaknar, han har ju lärt sig att klättra upp på bordet så nu binder jag fast stolarna med varandra... hehe Bus Wille.

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: tillen

Trögt att vara själv hemma framförallt på helgen...du får skynda på med körkorten så du inte är så beroende av andra så får du komma till nuntorp där vi andra tllbringar våra kvällar=)

2010-02-05 @ 18:10:15
Postat av: Pernilla

heja dej ;)

hoppas du inte får allt för trist... jag får komma en dag till veckan kanske när jag e ensam och övergiven...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback