Ett eget liv

Min blogg har ett eget liv, men idag kom jag in :)

Itorsdags flyttade Damina till sin nya ägare i värmland.

I fredags var vi hos tandläkaren med Wille, jag var på Mvc, hjärtljuden låg på 160 o magen var 27cm.
Är idag inne i v 31, dvs 30 hela v.
Sen var jag o klippte mig i mellerud, sen for vi ner till överby, åt mc donalds, stor handla på Maxi o kolla på lite syskonvagnar inne på Beginners o Babyproffsen. Sen åkte vi hem...

Lördag var vi på julfest med Tomas jobb, vi var i Gestad byggdegård, de brukar ta 10min hem typ, men denna natten tog de 3timmar pga av att en fastna i snön hela tiden.

Söndag sov vi länge då William var hos sina kusiner, sen kapa vi ved o körde in hö o halm till hästarna.

Nu ska jag fixa middagen o sen blir de o lägga in mer ved.

Hej hopp



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken going han e mormors trollbus

2010-12-02 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback