Trevligt kalas

Kalaset i lördags blev jätte trevlig. Lagomt med folk ändå.
Smörgåstårtorna blev goda o de räckte gott o väl. Även den vanliga tårtan.
Vi fick massa fina saker :D Vilket vi tackar så hjärtligt för.

Frida, Christoffer o lille Adam var på kalaset o stannade länge, vilket jag tyckte var super kul.
Fick myst massor med Adam :D Tänk att de vart så små... Nästan svårt o förstå.
I feb har jag en egen liten, vad mysigt.

Är nu inne i v 15 (14+1).
Nästa v ska jag ringa o boka ul.

Alla kattungarna har egna hem nu, sista åker i nästa vecka.
Damina flyttar i december. Hon ändrar sig för var dag nu.
Caramia har vart i ridhuset, Stellan red sin häst samtidigt vilket gick bra.
Caramia var ganska lugn o efter att hon fått trava av sig lite blev hon super cool. Men hon var brunstig så bitchen i henne var ju framme i bråka med Carro väldigt ofta. Hehehe.
På söndag kommer en tjej o tittar på Caramia, ska bli kul o se henne rida henne o sådär. SÅ får vi se om de blir hon som tar Caramia.

Ska ringa vet imorgon o boka kasrering av Eulalia, vill ej ha mera kattungar.
Jackie har börjat åka med Tomas i grävmaskinen nu o nu e hon en riktig pappa gris.

Ikväll eller imorgon blir de o köra ut en rundbal hö till hästarna, finns ju inget gräs kvar o jag vill inte ha in dom ännu. Så skönt o slippa mocka. Så 1månad ute till tänkte jag. Fast självklart stödfodra dom istället.

Nee, detta inlägg blev ju iaf lite längre :) Nu ska jag kolla vidare på nätet...

Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback