Söndag

Söndag redan o Tomas sista semesterdag. Imorgon är vi tillbaka i samma rutiner som innan. Fredag-lördag var vi i Nödinge hos mamma o pappa, Christer fyllde 21 i igår (14aug.) Sen blev de att åka hem. Idag har jag städat o orkar inget mer nu. Tomas är kocken idag o de blir pizza/Kebabrulle. Imorgon åker sista kattungen som ska flytta (svartvita), sen e de bara våran kvar. Så ska ringa o beställa tid för Kastrering av Eulalia imorgon, även ringa o boka en UL tid för mig o ringa o beställa trimmning av Tira. Fick igår veta att min kusin oxå ska ha barn, hon e beräknad 12feb... O jag 7feb. Haha. Många som ska ha barn framöver nu. Vet 5st i sept. 1st i okt, 1st i nov, 2st i dec, 4st i feb o 2st i mars. :P Jess nu blir de inget mer. Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback