Måndag

Då var helgen redan över o de är måndag igen... Helgerna går så himla fort.

I lördags var en tjej ifrån GBG här o provred Caramia, men ska fundera lite.
Sen blev de en tripp till Överby o inhandla massa mat.

Söndag hände inte så mkt, Tomas hade hand om skjutbana o jag va mest hemma.

Idag har jag o Wille börjat morgonen med att städa, dammsuga o torka golv.. Så lite renare igen.
Nu sover han sin middagslur o jag ska strax plocka ur diskmaskinen o sen e de dags o laga middag, Lasange står på menyn idag.

Har en ifrån Falköping som i ev ska komma o titta på Erina oxå :) Hoppas att jag får sålt henne snart.

Nu närmar sig UL med, ca 1,5v kvar nu.. Ska bli spännande :) Även fast jag redan vart med om allt en gång innan så känns de ändå spännande med allt.
Vi funderar på att göra ett könsul med...
Vilka ställen e bra tro? Ni som kollat, i vilken v har ni gjort o vart o vad kosta?

Inatt blev ´Sandra o Robert föräldrar igen till en liten pojk. Wilma e nu storasyster :) Kul Kul.


Bebissugen man bli när andra har små pluttar... Men får ju en egen själv sen, o då e alla andras jätte stora o min liten :) Hihi. Går in i v 18 imån (dvs 17hela veckor)

Yeah Yeah... Thats Life

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bebissugen är jag med! Du har ju i alla fall en innan, alla har ju verkligen eller ska ha barn... lite avundsjuk blir man allt...

Postat av: Sarah

Vi gjorde ju på emmakliniken i gbg där kan man göra from 18 fullgångna veckor. Kostade 750kr. Finns ställen som är billigare men dom gör inte lika tidigt.

2010-08-30 @ 17:22:41
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback