Nästan 1v

Nästan 1v sedan jag skrev, har inte haft någon blogglust.
Men får väl skriva en uppdatering av veckan.

Lördag: Var vi i Nödinge hos mamma o pappa.
Söndag: Carro kom o red Caramia, sen gjordes inte så mkt.
Måndag: Städade o sen red jag Caramia på kvällen.
Tisdag:Tvättdag o red Caramia på kvällen.
Onsdag: Slappa lite pga av bihålorna värker.
Torsdag: Mamma kom upp o hämta hem tilda, Carro red Caramia.

Jag de e väl de i de stora hela, sen kan jag ju tillägga att mockning, fodring av hästarna, laga middag o lite annat ingått i dagarna såklart.

Nu står jag vid spisen med datorn o lagar middag, Kycklinfile, ris o hemmagjord sås med lite grädde i.(Gör typ alltid hemmalagad sås, är inte alls så förtjust i pulversåserna längre.)

Yeah Yeah, take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback