Lista

Lista snodd utav Ela. :P

Första du gör på morgonen: Byter på William
Frukost: Oftast macka ibland gröt eller flingor
Avgudar: Min familj
Färg: Svart o vitt
Mat: Grillat, Thaimat.
Kamera: Kodak
Skor: De som e bekvämt
Dricker: Saft eller Cola typ
Beroende: William o djuren
Semester: Vettefaan om vi åker nånstans
Önskar mig: En resa
Borde: Renovera huset
Vill: Ha en bebis till
Värsta som finns: Fattighet
Drink: Oj vet ej
Hemlighet: Talar jag inte om här
Dåld talang: De ni
Rädd för: Att forlora de jag har
Mobil: Sony ericsson
Dålig på: Att vara pigg på morgonen
Musik: Typ allt som spelar på radion
Personlighet: Snäll, mupp o kul


Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej! cool lista ;) LÅNAR :D

Såg du hade kommenterat min blogg.. SVAR:

Helvete vad tätt, men men de bestämmer man ju själv vad man orkar och vill ;) Pappas sambos dotter ska ha 2:a barnet nu i juli och hennes dotter är då 1,5 år... Kanske lagom? Men jag håller nog med dig lite i ålder.. 2-3 år är nog lagom.. dessutom vill jag ju inte "missa" något när Joakim blir stor och redig kille :D Kuuul att du kommenterar.. ska försöka bli bättre på sånt jag med :D Tack för ditt råd :D Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback