Middags tajm snart

Idag har jag grejat här hemma, detta e gjort:

*Dammsugit
*Skakat mattor
*Tvättat golv
*Rengjort handfat, toan ordentligt
*bytt lakan å så i sängarna
*vattnat blommorna
*tvättar

De som e kvar att göra idag är:
*Laga mat
*Hästarna

Imån tänkte ja sortera bland alla tidningar, kasta sånt vi inte ska ha längre, stora högar.
Kanske tvätta ur duschen (vill ha ny kabin).

Sen de vanliga :P

William går några steg själv varje dag, vissa dagar mer å vissa mindre.


Svar på din kommentar Agneta : Hade tänkt att ul Ella, men hon tycker inte om att åka transport så kände att ja inte ville utstätta henne för de, för hon kan ju då stöta bort fostret. Å vetrinären ul bara hemma om man har tvångspilta, vilket vi inte har än. Jag ska ta blodprov på både Erina och Ella i nov när vet ändå kommer och ska vaccinera shettisarna, å genom blodprovet får jag veta om dom e dräktiga. :)

Kommentarer
Postat av: Agneta

okej men bra att det finns andra sätt att kolla om dom är dräktiga svarade 'ven i min blogg med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback