God Kväll

Snart e de dags för sängen, men först en blogg.

Idag har jag:
- Sorterat Tvätt
- Passat Williams kusin Simon på 1år
- Städat lite i  stallet, fyllt på tunnorna me betfor, mineraler, Alfa, Havre.
- Vart hos hästarna, fodrat Ella och Erina.
- Vart nere på betet, hämtat vattentunnan, tvättat ur den och fyllt på å kört ner den.
- Lagat mat

William var med mig och tomas ner till betet, han somna i traktorn :D Så söt.

Nu ligger mina pojkar och sover på soffan som varje kväll.

Jag ska bara kolla nätet lite till, sen blire sängen.
 
Imorgon ser min dag ut såhär:
- Städa hela huset ordetligt (har barnvakt)
- Göra hästarna
- Laga mat
- Duscha
- Göra lite potatis och pasta å frysa in till Wille.

Sen ska ja inte göra nått mer imorgon.

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback