- Yeah -

Hej mina vänner.
Helgen tillbringade jag ju hos mina föräldrar.
Fredags kväll var jag å Tomas på bio å såg Flickan som lekte med elden, en fortsättning på män som hatar kvinnor. Så den natten hade mamma William inne hos sig så vi fick sova ensamma :D

Lördagen va vi på dop för lilla Ida :) Tyvärr med en jätte trött William som bara skrek :S Känndes som vi förstörde hennes dop.
Han va trött men vägra sova, somna vid 8 på kvällen, helt slut.

Söndag så tog vi de lungt sen åkte vi hem.

Ida har jag vart hos hästarna å nu lagas de middag.

Tjo


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så skall du verkligen inte känna...=) För oss gjorde de ingenting att Wille skrek, tyckte synd om honom men man fatta ju att han kanske blev lite "orolig" när de var så mkt folk stackaren. är jätte glad över att ni kom=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback