Älgjakt

Idag börja Älgjakten och ja kan inte vara med för har ingen barnvakt idag :(
Har börjat min Naturdiet idag, å fy vad äckliga dom e. Men hoppas på att looosssssa några kilon. Hoppas Tomas inte blir så sen så ja kan ta mig en promenad med nån av doggarna utan William, eller att svärmor kommer hem snart igen så kan Wille vara där när ja tar mig en promenix och sedan fixar stallet.

Marcus har praktik med Tomas på hans jobb nu, så idag jobbar ju inte Tomas för han jagar ju, men Marcus åker med Koffe. :) Han ska vara där i minst 7v.
Så vi måste röja på Willes blivande rum så vi får in ett element, lite lätt kallt nu utan.
Hoppas på att våran hjälp kommer å kollar va som ska fixas där me, el ska ju pappa dra, men sen så har Tomas en som ska fixa resten för han e snickare, är ju stor renovering som måste göras. Vill att Wille ska flytta in snart.

Har en fruktansvärt klättrig son. Men han går väldigt bra nu :)

Ridsugen, så får nog bli en sväng till min kusin någon dag å rida deras hingst, han e så sjukt mysig att rida, men lite trött av sig så får driva endel. Ska köpa mig nya sporrar, sånna rull om ni vet, tycker dessa e mkt bättre än de fasta.

Ne hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback