1vecka

Om 1v fyller William 1år :D Stora killen...

Idag har vi bara gjort stallet, lagat mat å busat...

Tomas fick begravt min kanin igår kväll med. Nu ligger hon begravd brevid mammas katt.

Annars inget kul här just nu..

Har hittat min drömmars häst. En jag rädda livet på som fölunge, hon ligger mig varmt om hjärtat och kommer alltid ha en speciell plats, tyvärr har jag inte pengarna till henne just nu, hon e 3år, gått 3års test, bra stam mm.
Hade jag vunnit lite pengar så hade hon matchat mina hästars gäng :P Haha

Snart dags att lägga Wille som e trött, tänkte att han ska vara vaken en stund till bara... Så han får träffa Tomas innan vi ska sova hela familjen... Tomas e sen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback