Godmorgon

Idag e de den 19nov, tiden går fort.
Igår var vi å tog svinissprutan å efter att William fått sin så fråga de om ja hade tagit, å nej de hade jag ju inte så fick mej en spruta jag med. Så nu vart de klart.
Jag har haft lite ont i armen men inget mer, jo lite huvudvärk. Wille inget jag märkt.

Sen gjordes de inte så mkt mer än middag här hemma kolla tv å slappa.


Nu e ja jätte sugen på att sätta upp julgardiner, ljusstakar och alla tomtar, jag vet, de är tidigt, men ja brukar sätta upp runt den 25e typ å 1 v tidigare gör ju inget.
Hatar vintern så med lite mysigare stämmning inne så känns de mycket bättre...
Men de behövs städas igen, så får väl göra de först å kanske börja fixa där uppe med julen idag och så kan jag fortsätta imån eller nått...

Ihelgen ska vi inte göra nått speciellt, vi måste röja ur en skrubb uppe då pappa ska fixa elen där nästa helg.
Åh Tomas måste städa ur sitt jaktskåp så vi får in alla nytvättade kläder dit.
På Söndag kommer Micke, Madde och Alvin på en fika.

Ska ringa å kolla om svärmor vill passa Wille medans ja grejar å duschar snart, lättare så.

Jo jag måste ju berätta om Williams skor.
Jag har letat i 2dagar efter hans nya vinterskor, men fanns ingenstans... Letat å letat.
Men igår på morra så kolla ja ut på altanen (har öppnat å kännt där innan, dock vart de mörkt då) där stog hans vinterskor, pisseblöta då de regnat hela natta... Han har alltså stoppat ut dom genom kattlucka.
Vart ju bara att ställa de på tork i hallen vid vår skotork...

Hör att han e vid kattlucka nu igen, ska plocka in lite grejer som han stoppat ur, vi måste få upp grinden dit snart.

Oj va mycket ja skrev idag då, Chockad!!!

Nu ska ja ta min busunge och kolla lite tv å ringa svärmor.

Tjiiiiing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback