Vaccination

Då kom jag precis in, vart i stallet, vetrinären har vart här och vaccinerat Ella och Caramia men även de stora hundarna Fia och Dixie. Sen tog vi ett prov på Tiras öron, hon kliar mkt i dom, så doms ka ta å se om de e öronskabb eller inflamation. Nu ett par kvällar så har hon kliat massor.Så lika bra att kolla nu när dom var här. Så dom skulle höra av sig sen om vad de är osv.
Så i vilket fall som helst kommer jag ju få ge henne nått, antingen för skabben eller inflamationen.

Börjar bli hungrig, Tomas e väl inte hemam förrens vid 18. Å idag vill ja att vi äter ihop nu när de e fredag å allt.
Ska laga potatisgratäng och kyckling med kall dipp/sås till och en tomat å lök sallad till.

Nu ska jag ta mig nått å dricka å sätta mig vid tv:n lite innan jag ska börja med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback