Snöar fanemej

Snöar, å jag som började få vårkänslor nu efter veckan vackra väder. Usch.
De försvinner säkert dirkekt ändå, vill ju ha tillbacka solskenet.

Idag har jag vart hos hästarna, tog Caramia på en promenad med sadel och träns iskogen typ 30min bara. Hon älskar att gå i skogen. Men kanske 20min av de 30 så bråka jag å hon lite. Hon vägra gå över ett dike... Lagom glad blev jag tillslut kan jag lova. Hon bara dumma sig så tillslut gav hon ju upp å gick så snällt över. Haha, lite 2års trotts tror jag.

Sen har jag tvättat ur skåpet under diskbänken, matat william (ärtor å mos blandat i puré form såklart)...
Sen har ja nog inte gjort så mkt mer idag. Ska bara fixa mat sedan.

William har precis vaknat från sin middagslur :)



 Datumet stämmer inte... Haha

Kommentarer
Postat av: Frida

snöar massor här med!! å de ligger ju fansen kvar oxå! hmm.. söt wille e när han sover på tvären i sängen. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback