Mycket tänkande

Här e de mycket som rullar i huvudet nu. Köpa eller inte?!
Man väger alla för å nackdelar fram å tillbaka hela tiden.

Idag har jag vart hos mina hästar, borstat å grejat med dom, de fäller ju en hel del nu.
Sen har jag bytt lakan å sånt i våra sängar, sorterat massa tvätt och nu tvättar jag.
Är hungrig... Hade tänkt å göra mos å fiskpinnar men är så himla sugen på pizza...Får se va de blir.

Igår var Sebbe och Emilia här en stund å lekte med William :)
De e ju hans kusiner. De tyckte William var kul.

Nu får jag ta min lille skrupp.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Japp, det var roligt igår

2009-03-23 @ 19:21:58
Postat av: Anonym

Japp, det var roligt igår

2009-03-23 @ 19:22:54
Postat av: Emilia

Vill att ni ska köpa så kan man rida!!:)

2009-03-25 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback