Muff i allas skogar

Då var huset städat, nya lakan i alla sängar och maten står på spisen.
Har dock inte fått vart istallet ännu, men vi ska hjälpas åt sen istället :) Jag å min underbara Tomas.

Har snackat lite med min underbaraste Frida, hon är min allra bästa kompis. Även om ja var gravid ville hon umgås och nu efter oxå. Tror nästan hon e lite kär i William precis som Sanna. Haha!
Du vet Frida, har dig i tankarna, hör av dig om de e nått, de vet du.
Hoppas vi kan ses snart. Sen när du e frisk i handen å jag kan lämna William med Tomas länge stunder kan vi inte rida turridning då nånstans och sen självklart FESTA :) Är gött sugen på en kall Cider. Haha

Nu ligger William i babygymmet, fast han gnäller lite, börjar nog tröttna... Hihi. Får väl ta honom då.

Igår köpte vi Saw 5, nu fattas 4:an i samlingen.. Måste fasen köpa den med. hmm.

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe.. attans, kom du på mig att jag e kär i william.. ;) .. mm, en cider eller 2 skulle inte sitta fel. pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback