Lagar mat

Då var kocken igång igen, håller på att laga mat, blir Kotletter, potatis och sås idag.
Igår var jag å William på föräldragrupp å när vi kom hem så var min farmor å farfar här :) Sen när dom åkte var de dags å laga mat, men nått som gick snabbt, så de blev stekt falukorv å pasta bara :P

Har grejat lite istallet idag med mina hästar, Tycker nästan Ella lagt på sig lite mera nu, hon får ju ganska mkt mat oxå. Ska försöka komma ihåg å ta med mig vågen dit å väga fodret hon får.
Imån måste ja städa här hemma iaf, skulle gjort de idag, men orka verkligen inte, å sen var Elin här en sväng å fika, vi åt kladdkaka å kademummakaka :) Göttans.

Längtar till sommaren... Men innan den börjar är de ju en del som händer, typ detta iaf:
*Marcus fyller 16 (17april)
*Ella ska föla (10-23april)
*Ullared med mamma (slutet på april)
*William blir 6månader (2a maj)
*Alvin fyller 1år (2.a maj)
*Lucas fyller 1år (21a maj)
*Jag fyller 24 (27maj)
*Ella ska betäckas om med Pilots xx
*Christer tar studenten (5e juni)

Sen e de sommar.

Fasen vilket as gött väder de vart idag, förutom att de blåst en del, men solsken å blå himmel :D De e nice.
Pratade med Marlene i tele förut, å igår med :P Kul.

William ligger i sitt babygym nu å biffar :P Haha. Skönt när dom roar sig en stund själva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback