Bakat kladdkakor

Idag har jag gjort 2st kladdkakor, vart på rikigt bakhumör sen igår.
Var istallet i fm och mocka å mata hästarna.
Sen var jag inne en sväng hos svärmor, då William är där när jag e i stallet, han sov när jag kom.
Sen hem å gav William mat och så gjorde jag kakorna.

Suttit här en stund, precis skalat potatis, ska snart skära ner fläsket och sen göra en löksås, de är vad som serveras idag.

Har sån j-vla mensvärk idag.. Fyyy faan.

Tomas lovade å ge hästarna idag med när han kommer hem, jag e så jädrans hungrig nu bara men vill samtidigt äta me honom.. Så får se hur jag gör.
Tomas var iaf hos Gunnar igår å fixa mera hö, vi behöver en 5-6stora balar till innan betet.
Ska bli så gott när dom går ut tycker jag.

På Söndag ska vi i evntuellt åka å titta på ett shettissto.
Mor å Far kommer på lördag, ska försöka komma på nån maträtt å bjuda dom på. Blir ju några bröder som åker med oxå, nått förslag?


Kommentarer
Postat av: mormor

stek,potatisgratäng,mumsig sås.... en hälsning från din far.....haha

2009-03-11 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback