Baka Baka Kaka

Har vart hos hästarna, efter de var jag en sväng hos svärmor på en fika.
Har bakat 2st kardemummakakor, Tomas ska få med sig en imån till jobbet tänkte jag å den andra ska frysas in.
Hade tänkt att baka kladdkaka, men william vill att jag ska busa med honom nu, så de blir kanske senare i em eller imån, tänkte ändå baka 2chockladkakor imån, har ju bara 2st formar så de e bajs.

Idag är de precis 10månader sedan Ella åkte på betäckning så nångång mellan 10-23 borde hon föla, jag tror de blir mellan 15-17april faktsikt. Hon har inte fyllt på så mkt mera i juverna, Men de kommer ju så småning om.
Hon är inte så farligt tjock heller men de har hon ju faktiskt inte vart nångång, hon får ganska små föl.


Dettakort är taget ca 3v innan hon skulle föda Caramia och de e på ett ungefär så hon ser ut nu med. Ska ta och titta ordentligt imån :P Haha

Kommentarer
Postat av: Ronja

Låter så kul med allt du gör med hästarna!! Hoppas att det går bra med resten av hästarna med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback