Woohooo

Annelie ringde som har stuteri skatten. Dom hade testat igår igen med Crut med Erina och hon vill inte veta av honom.Hon slog mot honom och Patrick som hon går med är inte alls intresserad av Erina längre. Så kanske få 1föl nästa år iaf.
Så hon är antagligen dräktig, ska köpa ett såntdär blodtest genom avelsto.se som jag ska ta efter 40dygn, hon är nu på dygn 26 ungefär. Så blir väl att beställa de nästa vecka å ta de veckan efter.

Ella kör vi idag, ska om en liten stund när William vaknat ta hästarna till hagen vid stallet där de andra ska gå i kanske 1v, är väldigt uppvuxet där nu så de e dags för dom att beta av.

Annars e allt kanon med mig,   har ju lite ont i handen men de e ju iaf bättre idag nu när de bröjat torka å så.



R.I.P Michael Jackson!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skada handen så lät inte bra, men jag vet hur det är, jag skulle vara lika envis :D

Vad söt kattungen är ;)

Postat av: Ela

så tragiskt, ändå så ung var han :(

2009-06-26 @ 22:40:14
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: tillen

Hoppas de har tagis sig nu då

2009-06-26 @ 22:47:23
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback