vackert väder

Jätte fint väder idag,å vad gör jag, jo jag tvättar massa kläder å skit....William sover nu de e ju iaf gött.
Igår tog vi med oss Tilda hem, då mamma inte skulle vara hemma idag å ingen kunde rasta henne på hela dagen,
Nu ligger hon här och sover brevid mig, vart ute hela förmiddagen.
Var på Skattens stuteri igår och hälsade på Erina och Patrick, han betäckte henne 3ggr under tiden vi var där, dom gick och gullade hela tiden, så himla söta ihop.
Dom finns på bild på
www.skatten.se :)

Annars idag så ska vi grilla med svärmor å svärfar :) Gött.
Sen ska vi nog bara kolla till våra hästar, imorgon blir de å ta hem vattentunnan å tvätta rent den fylla med nytt vatten åå köra ner den till hagen igen, de e ju en 1kubik tunna som vi använder oss av.
Måste ta hem batteriet från hagen å ladda, vi åker ju ner till Nödinge på onsdag å stannar till fredag då christer tar studenten då. Sen på fredag kväll ska vi hämta hem Ella från sin kille, hon är brunstig idag med så får stå kvar några dagar till så hon kan få träffa Sukat flera ggr till :P

Hittade ett jätte fint sto på internet.. skulle vilja haft. Men men.

Nu hörde jag Wille, han e nog på G att vakna igen, sovit lite drygt 45min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback