Städa

Idag städar jag. Undervåningen färdig, torkat golv, damsugit och lagt på rena mattor.
Tvättar de andra mattorna nu.
William sover lite, har nog sovit 1timma minst redan, så när han vaknar ska ja städa där uppe.

Igår tvättade jag ju massor, William sov jätte länge, trodde han skulle vakna där efter 45min då han gnällde, men ja gick inte upp å han sov i 3timmar, sen väckte jag honom.

Å så grillade vi igår,. svärmor, svärfar, Rosita, Lars, Rasmus, Simon å vår granne Inge. De var gott.
Färskpotatis, bearnesås, kött och sallad.

Idag blir de potatismor å korv bara, enkel å bra :P Hehe

Ska ta mig en dusch ikväll med, orkade inte igår kväll.
Vi ska oxå ta hem vatten tunnan å batteriet.

Imorgon ska ja klippa mig oxå :) Wiiie. Färgade ju håret i lördags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback