Snodde från Ela

Snodde denna från Ela.


1. Tre namn jag lyssnar till: 
Cissi, Cecilia
 2. Någonting jag tycker om med mig själv: 
Att jag får nått gjort

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Har kort stubin

4. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn och kärlek

5. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta sniglar, spela fiol.

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med min familj, shoppa och stallet
8. Jag vill gifta mig:
Med min älskling, Tomas.


9. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lyssnar på de mesta faktiskt.
10. En bok jag älskar:

Oj, läser inte böcker....
11. Favoritdoft:
Finns många goda ju... Kan inte för tillfället säga vilken.

12. Detta äter jag gärna:
Glass med krossad chocklad, eller Sias Winernoughat.
13. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand eller Egypen


14. Jag tror på:

Mig själv
15. Jag spelar:
data
16. Det här tänder mig:
hehe.. de ni.

17. Bästa present jag fått:
hmm... är nog när vi förlova oss på min födelsedag.

18. Har du busringt någon gång?
OjOjOj, vem har inte de.

19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmm... har inte kollat på nån film som vart grym nu.
20. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nee... men vem behöver en pokal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback