Oj, ett tag sen

Oj, de var många dagar jag inte suttit vid datorn på.
Onsdags var jag och klippte mig :)
Sen på kvällen åkte vi till Nödinge och sov till fredag.
Torsdagen var jag å mamma å handla till studenten, och så gjorde vi smörgåstårtor och en jordgubbstårta.
Fredag, Christer tog studenten, däcka redan kvart i 4, men fick upp han sedan vid 7 igen så han kunde öppna sina presener.
På fredag kväll var vi i kungsbacka och hämtade hem Ella från betäckning, ska ul om typ 1dygn. Hon e typ på dygn 6 nu.
Lördag var vi på släktkalas i Vässby (elofsson släkten).
Idag har jag gjort middag och lagat massa portioner till William, rådjursgryta och köttfärsås.
Tomas klipper våran jungel till gräsmatta, så nu börjar den faktiskt se rikigt bra ut.
Vi ska åka till micke, madde och alvin snart.

Sen e de natti natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback