Billig, vill du köpa?

Idag är Caramia fruktansvärt billig, vill du köpa?
De började med att ja skulle ta ut henne ur hagen för jag skulle bada henne.
Hon vägrar så jag drar i henne vilket resluterar att hon slänger sig bak (jag utan handskar) så halva handen slits upp eftersom jag e så dum å envis så vägrar jag släppa....
Men jag ger mig inte hon ska ut ur hagen NU å badas. Så nu e alla 3hästarna badade och jag sitter med värk i handen.

Ibland blir man lite sugen på att lägga ut annons på henne, inte för att jag igentligen tänkt sälja men lite för att se vad de finns för intresse på henne, man vill ju veta om de finns någon som skulle vara intresserad. De e nästa så jag måste testa.

Tvättar lakan, bytte i Williams säng förut i morse å tog ur våra, men nu ska de i nya i våran, men jag kan inte göra de med en hand så får vänta på tomas.

Eulalia och hundarna e jätte bra vänner nu :D De e nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback