wolla

hej alla!!!
Helgen har vart bra, har inte haft tid för datorn.
Lördags var en kompis här, vi åt tacos, godis å tjöta. Å hon gullade med William :)
Sen söndags var vi hemma hos Frida och Mattias å hälsa på, käka pizza å så kolla jag på hennes häst, Webster :) Lilla ponnyn.. Haha :P

Idag börjar babymassagen i mellerud med föräldragruppen, de ska bli kul :) Träffa alla igen och så.
I veckan nu så händer inte så mkt. Ska på efterkontroll till bm på onsdag om jag får nån som kan köra, annars får jag boka om tiden.

Skulle lägga in lite bilder förut men batterierna varslut på kameran :( Så får ta de en annan dag.

-Therese, om du har lust så får du gärna komma hit nåndag å fika, är nyfiken på Freja å du måste ju träffa William. :) hör av dig innan så jag e hemma bara... :)

Nu sover William i babysittern... men när som helst så vaknar han nog... som alltid, sover bara småsnuttar... Hinner inte med nått.
Imorgon tänkte jag städa övervåningen, plocka bort julen där uppe, damsuga å torka golven.
Å onsdag eller Torsdag tar jag undervåningen... :)

Kommentarer
Postat av: Ela

Jag har vart där en gång, men blir väl mer när körkortet är klart och så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback